woensdag 1 november 2006

Logica

'Het pakket' is gisteren eindelijk toegekomen. Hoera.

Natuurlijk heb ik het onmiddellijk geopend om te kijken of alles er wel in zat. Jassen, laarzen, mutsen en sjaals. Zelfs die van hem... wat moet ik daarmee?? Suggesties?
Mijn handtas, broeken... euh... waar zijn die dan???

Een mail gestuurd om te laten weten dat het pakket er was, maar mijn broeken er niet in zaten. Die stonden toch ook in het lijstje dat ik had doorgestuurd?
Antwoord: 'Dat komt omdat die niet op de lijst stonden die je het eerste hebt doorgestuurd.'
Aaaaaah. Mmmmmh.

Het zal wel aan mij liggen zeker, dat ik niet begrijp waarom alleen het eerst doorgestuurde bericht telt? Maar ik ben al blij dat het toegekomen is. Eén ding minder om me over te ergeren. Maar er zijn nog genoeg over. Echt waar.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Spijt dat je hem kwijt bent....? Ik hoop zo hard van niet. Heb je hem duidelijk gemaakt dat hij die spulen van de 2de lijst ook moet sturen? Ik zou eens een SMSje sturen....

Anoniem zei

Spijt dat je hem kwijt bent....? Ik hoop zo hard van niet. Heb je hem duidelijk gemaakt dat hij die spulen van de 2de lijst ook moet sturen? Ik zou eens een SMSje sturen....

Anoniem zei

Spullenhulp ?? Er zijn genoeg mannen die het met veel minder moeten doen dan hem en je veel dankbaarder zullen zijn !! De wereld zit toch raar ineen soms, hé. Misschien omdat het zo duur is om pakketten naar België te sturen doet hij het grag in twee-drie keer....mannenlogica. Niet van wakker liggen, gewoon een nieuw lijstje ... dat is dan opnieuw het eerste.... zorg dat er zoveel mogelijk op staat ...!
Hahaha ! Geertrui

Anoniem zei

Nou fijn dat het pakket eindelijk is gearriveerd. En wbt zijn spullen die erin zaten; hebben ze in Belgie niet iets van het Leger des Heils of zak van Max? Je zou daar gek zijn het te bewaren voor hem. Hij pakt het verkeerde toch in? En komt het pakketje met inhoud van het tweede lijstje dan ook nog? Blijkbaar wel zijn logica volgend... ik zou voor de zekerheid er maar weer een smsje tegenaan gooien.
Hoe was het spel ook alweer; mens erger je niet. Is hij blijkbaar een fan van.
Houd vol!