zondag 22 oktober 2006

'zon'dag

Vandaag met de kinderen mijn zus en haar gezin gaan 'lastigvallen'.

Zalig. Niets moet, alles mag. Gewoon zitten en samen eten, de kinderen laten spelen, glaasje wijn en later koffie en cake.
Heb zelfs een half uurtje in de zetel liggen slapen.

Vermits ik haar al een tijdje niet gezien had, kon ik bij haar nog een keer mijn frustraties kwijt, zonder dat zij er voor de twintigste keer naar moest luisteren. Zij staat er ook iets verder af dan mijn ouders die eigenlijk heel erg 'mee' lijden.

Fijne dag gehad. De tweede al deze week....er is nog hoop.

@ a: Ik denk dat je telepathische gaven hebt. Hij moet deze week blijkbaar de hele week weg voor zijn werk en wou vandaag de kinderen even zien. Omdat ik had laten weten dat ze niet thuis zouden zijn, heeft hij dan gisteren een tiental minuten met hen gebeld. En dat ging veel beter dan die 20 min op msn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Omdat je bij je zus je even kon laten gaan, praten en het dutje, maar vooral door dat telefoongesprek.
Ik heb natuurlijk helemaal geen telepatische eigenschappen en ik ben al helemaal geen therapist, maar ik spreek gewoon uit eigen levenservaring. Zoals ik al eerder in mijn (lange) commentaar schreef, is een telefoongesprek veel rustiger en verloopt serener dan een hoogtechnologsche computer met life webcam.
Misschien had hij er ook een beter gevoel bij en zal het misschien vaker doen, hij is ook maar een mens he. a.

Anoniem zei

Fijn te horen dat je genoten hebt van je zon(nige) dag. Tuurlijk dat er nog hoop is, of wat dacht je! Cindy

Anoniem zei

Gelukkig, elke "zonnnige" dag is er weer een.
En hoop is er zeker voor jullie.

Anoniem zei

ja zeg, stel u voor dat ik voor de 21ste keer naar uw problemen zou moeten luisteren!!!!!!!!! Jurgen en de kinderen vonden het ook heel erg tof dat je er was. Volgens J ben je "easy company" en mag je altijd komen. De wijn - porto - koffie staat altijd klaar, dat weet je..