vrijdag 27 oktober 2006

Ziek

Vandaag niks te melden, buiten dat ik ziek ben. Mijn keel doet pijn, mijn hoofd staat op springen en ik heb het heel erg koud.
Gelukkig voor mij zijn m'n ouders deze namiddag weer thuisgekomen. Op momenten zoals deze is het wel luxe om bij ze in te wonen (ja, dat wil ook zeggen dat dit niet altijd zo is....).

Ik kruip met mijn dekentje in de zetel, stop straks de kinderen nog vlug in bed, maar moet verder helemaal niets meer doen.

Oh, en het pakket is nog altijd niet toegekomen. Hij heeft er gisterenavond zelfs al voor gebeld. Zou het opvallen dat ik zijn berichtjes aan het negeren ben????

4 opmerkingen:

ilse zei

Profiteer dan nu maar van de voordelen die het "inwonen" te bieden heeft.
Veel beterschap.

Anoniem zei

Beterschap. Laat je maar lekker verwennen door je ouders.

kastelke zei

Veel beterschap, Sabine! Ondanks het redelijk mooie weer voor deze tijd van het jaar zijn er al best heel wat mensen ziek geweest. Maar blijkbaar duurt het niet al te lang, dus misschien voel je je morgen al een stuk beter.

Anoniem zei

En je hebt nu de beste excuus om zijn berichtjes te negeren, 'je bent ziek'!