donderdag 26 oktober 2006

Frustratie

Nu zit hij de hele week ergens god-weet-waar in Amerika en nog slaagt hij er in mij te ergeren.

Blijkbaar heeft hij zonder zijn 'super-veel-beter-dan-mij-nieuw-gevonden-lief' (heeft hij mij zelf verteld, dat ze zooooo goed is, dus ik heb het uit betrouwbare bron!) te veel tijd, want hij stuurt elke dag wel een sms. Met de vraag of het pakket dat hij na twee maanden beloftes eindelijk heeft opgestuurd al is toegekomen, hoe het gaat (?!?!) en om mij weer wat 'opdrachtjes' te geven. Brieven doorsturen, telefoontjes doen, mails sturen....

NEE!! Het pakket is er nog niet. Ik zal wel een seintje geven als het is toegekomen en vermits ik (nog) niet dement ben, hoef ik daar niet elke dag aan te worden herinnerd.
En zijn delegeren ben ik ook beu. Ik heb daar 15 jaar aan meegedaan. Alles wat hij beloofde te doen, na twee maanden uitstel zelf gedaan, vond dat toen ook niet zo erg. Maar nu denkt die dat ik dat nog ga blijven doen.

In september hadden we een afspraak bij de advocate. Toen hij al drie weken lang wist dat dit voor hem niet zou lukken, moest ik bellen om die te verleggen. Hij kon niet, vermits hij de volgende dag naar het buitenland vertrok. Ik denk dat het Timboektoe was en ze daar geen telefoons hebben.
Ik rijd nog steeds met mijn buitenlandse nummerplaat, omdat de auto op zijn naam staat en ik hier dus niet zomaar een nieuwe plaat en verzekering kan aanvragen. Dat zou al sinds begin augustus 'in orde komen'. Tot dit weekend, nu moest ik het deze week zelf doen, want hij moet naar het buitenland...
Het kindergeld wordt nog steeds niet op mijn rekening gestort, hij heeft in die 3 maanden 'nog geen tijd gehad' om dat te regelen.
De cavia's van de kinderen moeten naar België worden overgebracht, liefst voor ze doodvallen omdat hij ze geen eten geeft (wat ik ook uit betrouwbare bron heb, nl onze poetshulp die ze gelukkig wel eten geeft...) Mijn oudste heeft zelfs al opgemerkt dat hij het al 1000 keer beloofd heeft en niets doet. Wie moest dit deze week in orde brengen...juist ja.

Een week geleden heeft hij het bewerkte contract teruggestuurd naar de advocate, nadat hij het twee weken had laten liggen.... Krijg ik gisteren toch wel een sms met de vraag of ze al gereageerd had, want het was toch al een week.... Nee dus. Volgende sms 'Belt dan nu zelf naar haar.' Euh... Heb even gegild..

DOE HET ZELF!!!!!!

Deze morgen..biep biep... 'Is het pakket toegekomen?'
Weet ge wat??

NEEEEEEEE!!!!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Yessssss!! Dit is het soort tekstjes dat ik van jou op deze blog had verwacht en nu ook krijg... Het is natuurlijk niet leuk wat er gebeurt, maar het is wél leuk én zaaaalig subjectief om je relaas ervan te lezen... Enne, voelt het niet lekker om zo in grote letters en veel uitroeptekens te kunnen schrijfgillen?

Anoniem zei

Goed zo Sabine, gil maar eens goed, smeer het rond onze oren want wij kunnen er tegen, maak je kwaad, roep en tier in hoofdletters, voelt goed he!

Tussen Liefde en HAAT ligt geen tussenweg, ofwel het een ofwel het ander.

Weet je dat het kindergeld VERPLICHT voor de moeder is, dus op jou rekening, als je naar de dienst van het kindergeld belt, zou dat onmiddellijk in orde moeten komen!

ilse zei

Dan zie je weer hoe zelfstandig die mannen toch zijn eh.

Anoniem zei

Hihi, sorry Sabine, maar dit is een leuk stukje. Zo herken ik je schrijfsels weer. Zoals ik je al zei : soms zal het beter gaan, soms zelfs goed en soms weerom helemaal verkeerd. Geeft niet, wij genieten van de goede momenten en trekken je wel recht op de slechte. Daarvoor zijn we er, toch ?
Groetjes, Geertrui

Anoniem zei

Grr, ik zou spontaan een ander mobielnummer nemen. Kan meneer je niet meer bereiken en moet hijzelf aan de bel trekken. Jij bent er nu niet meer om zijn zaakjes te regelen. Inderdaad doe het zelf!!
Heel goed dit soort acties van je,
heerlijk om dit te lezen.

ilse zei

Sabine, 't is nu vrijdag en ik wilde gewoon weten of het pakket nu toegekomen is??? Grapje.;

Anoniem zei

is hij zijne "vibe" kwijt??? Hij is blijkbaar vergeten te vragen of je al een huis gevonden hebt