dinsdag 24 oktober 2006

Bezoek

Vandaag bezoek gehad van een vriendin met haar dochtertje. Vermits mijn ouders een midweek weg zijn is gezelschap meer dan welkom en dat van een goede vriendin zeker.

Een hele namiddag gekletst. Over de scheiding, maar ook over onze kinderen, het werk waar we elkaar hebben leren kennen, Belgische scholen, televisie, blogs.... Lekkere (bedankt!) appeltaart gegeten, tas thee gedronken.
Maar door haar aanwezigheid vooral zeer ontspannen de dag door geraakt. Ik weet dat het kan. Niet elke dag, niet altijd, maar af en toe lukt het.

Als ik (uiteindelijk..ooit een keer...) een huis vind in de regio waar ik wil gaan wonen, zal ik veel dichter bij haar in de buurt zitten. Dan hoeft ze geen uur te rijden om even binnen te springen en zullen we elkaar hopelijk vaker zien.

(Maar het toch wel deugd om te weten dat iemand een uur wil rijden om bij me langs te komen.)

4 opmerkingen:

ilse zei

Voilà. Heb toch de indruk dat er al heel wat positieve momenten tussen zitten nu eh.
Geniet van die momenten zoveel als je kan en dan zal je ook meer energie hebben om de mindere aan te kunnen.

@nn zei

Je eigen huis, dat komt er zeker, trouwens daar heb jij recht op al is het alleen maar voor de kinderen, zo zit het gerecht toch ongeveer in elkaar he?
Tof om zo'n goeie vriendin te hebben, want het is in deze tijden dat je je echte vrienden leert kennen hoor!
Je komt er wel en ik heb ook het gevoel dat het bloggen je heel veel deugd doet, dan was dit alvast een zeer goeie beslissing.

Anoniem zei

allemaal met veel plezier gedaan zelle!

Anoniem zei

Op zeker ga je dat huis vinden. Het duurt misschien alleen wat langer dan gewenst. En in tijden van nood vindt je je echte vrienden. Ik hoop dat er nog vele van deze gezellige dagen zullen volgen.