zondag 25 januari 2009

One

Ik ben woensdag na tot 12 uur met vrienden te hebben gechat nog een keer op de datingsite gaan kijken. En zag dat er iemand die me al had gemaild nog online was.
Dus heeft die vent mijne zatte zever over zijn kop gekregen. Tot een uur of 2.
Want in de fles wijn die ik had open gedaan om er één glas uit te drinken, bleef nog net één glas over.

Hij kon er nog mee lachen ook.
Of deed alsof, maar die vraag laten we aan ons voorbij gaan, wegens niet belangrijk.
Hij wou wel eens een 'zotte doos' in het echt zien. Dat die zotte doos op dat moment eerder een zatte doos was, steken we ook in de niet-belangrijk-doos.
Dus hebben we vrijdagavond in Gent afgesproken.

En ik blij.
Dát zou nogal een keer een sappig date-verhaal worden om hier te gaan neertokkelen. Eindelijk iets plezant en interessants op mijn blog!
Hahaaa!
Ge zou die statistieken hier nogal ne keer zien exploderen.
Whoe-hoe!!

Maar dat valt vies tegen.
Héél vies.

Ok, hij heeft een afwijking naar links.
Loopt nooit aan je rechterkant.
Zijn lach is niet helemaal wat je ervan zou verwachten.
Maar dat hoor je na een paar uur niet meer.
En ja, hij belt midden in de nacht een vriendin van mij die sms't gewoon op om te laten weten dat hij lol heeft.
Och. Er is wel meer nodig om mijn vriendinnen van hun stuk te krijgen.

Verder niks.
He-le-maal niks waaruit je een grappig blogstukje zou kunnen halen.
Zelfs niet na er een dag over na te denken.
Nul-komma-niks.

't Was leuk. Hij heeft getrakteerd. Ik heb gelachen.

NEXT!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit doet me aan iets denken... ;-)
Grts, W

zapnimf zei

En nu zit die mens ook in de niet-belangrijk-doos?
Of las ik verkeerd?

Manon zei

eh...ik blijf toch niet altijd de bel-doos he? whahahhaa

Sabine zei

@ W: alé gij! ;-)
@zapnimf: gij kunt héél goed lezen!

Anoniem zei

Hier ben ik weer (vroeger Oortje)...
Heb jouw verhalen gemist!
toedeloe

Anoniem zei

Maar je hebt wel gelachen... toch?