zaterdag 11 oktober 2008

Trinny en die andere

Pff.
Heb een tijdje geleden het boek 'what not to wear' van een vriendin te leen gekregen. Denk dat er een niet zo stille hint aan verbonden was ;-)

Ik ben niet zo goed met hints. Subtiel werkt bij mij niet. Maar deze had ik toch.
Dus heb ik in dat boek gelezen. Af en toe gelachen, maar heel veel gedacht " en denkte gulle da ik nu weet wat op mij van toepassing zou zijn???" of "die kleur?? zijde zot??" kwam ook wel een keer in mij op.

En weette wat het ergste is?
Dat ik tijdens mijn retailtherapy in mijn eerste-sinds-lang-kinderloze-weekend-want-oma-en-opa-zijn-eindelijk-terug-thuis niet gewoon dingen van het rek genomen heb. Nah-ah!
Ik begon begot na te denken over kleur! Heb zelfs verschillende kleuren staan combineren in't paskot, wachtende op Trinny en die andere die zouden komen afstormen en mij andere kledij doen passen.
Ronduit beangstigend.
De heilzame werking van mijn retailtherapy in één klap van tafel geveegd.

Het enige goeie dat ik uit het boek onthouden heb is dat één type wel zwart mag dragen. Mijn dressing hangt vol met zwart. En dat bruin dat type niet staat (yuck. bruin.)

En laat ik nu toch wel net tot dat type behoren.

Of ook niet. ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Awel, ik heb zo goed als alle afleveringen gezien op den tellevies en ik moet zeggen; die Trinny en Susannah weten waarover ze het hebben. Zelf ben ik zo niet echt met kleding en styling bezig maar ik heb er toch wel iets van geleerd. 't Is toch wel fijn om te weten welkee stijl en vorm kleding bij je lichaamsbouw past. Ik wou dat weten want ik heb een wreed rare bouw. Over kleuren wil ik het niet hebben, dat ineteresseert mij niet, ik draag altijd zwart, net zoals jij blijkbaar. Als ik mijn kast opentrek is dat één groot zwart gat.
Om eigenlijk maar te zeggen dat de echte metamorfoses met echte madammen die je ziet in hun TV-programma veel interessanter zijn dan een boek vol woordjes.

zapnimf zei

Trinny en Suzotti?

elke zei

Ik dacht dat iedereen met zwart stond. Mijn wereldbeeld stort in elkaar...