vrijdag 3 oktober 2008

Niks

Door de problemen in 't fabriek staan er hier ipv 75 maar 15 mannekens meer die voor mij werken. Gooit daar nog ne keer nen economische-werkloosheids-vrijdag en nen stakings-maandag bij en 't is hier tot dinsdag helemaal leeg.

Wat doet een goei consulentje dan?

De papieren in orde brengen.
Recup uitbetalen.
Aan de uitzendkrachten uitleggen waarom ze nog altijd niet kunnen komen werken.
C4's afprinten.
Naar collegaatjes bellen om de goeie gasten die thuis zitten elders aan het werk te krijgen, anders lopen die toch maar naar de concurentie.
De rommelige kast met de werkkledij opkuisen.
De gewijzigde tarificatie in het systeem aanpassen.
Vervallen maaltijdcheques naar 't hoofdkantoor sturen.
Meer dan genoeg te doen dus.

Maar ik heb nooit beweerd dat ik een goeie ben.

Ik lees blogs.
Surf op het www, op zoek naar een weekendje weg.
Wacht op het weekend.
En doe alsof ik hééééél druk bezig ben als er iemand aan mijne container passeert.

Ik heb echt écht waar nog nooit blogs gelezen of gesurft tijdens mijn werk. Echt waar.
Ofwel geen tijd voor gehad, ofwel nen Grote Smurf in de buurt die dat kon zien, of gewoon veel te braaf op zoek gegaan naar werk. Dat ik dwaze trien dan ook altijd wel vond. Duh-huh.

Vind dus dat ik dat nu mag inhalen.
Ge moet alles ne keer gedaan hebben in uw leven.

Dus ook nisken doen op't werk.

en als ge u dan na een uur schuldig voelt, kunde altijd nog dingen uit dat bovenste lijstjen doen...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is je vergeven...:-)

zapnimf zei

@tijdtussendoor : Jij bent duidelijk niet haar werkgever.

O Sabine, heb je de blog van je poetshulp al gelezen? ;-)

Anoniem zei

Mijnen "baas"....doet soms niets anders dan...surfen op het net :S:S. Dus why not ;)???

Anoniem zei

he, als je me online ziet, kunnen we lekker chatten. Mijn werkgever vindt dit helemaaaaaal niet erg LOL !!!

Anoniem zei

"Vervallen maaltijdcheques naar 't hoofdkantoor sturen." Wat gebeurt er dan met die vervallen maaltijdcheques?