dinsdag 11 maart 2008

WIP

Een wederkerende taak aan het begin van de maand.
Den boekhouder zijne WIP bezorgen.

Of liever niet bezorgen, zodat hij erom moet komen vragen, om de uitprint "van den dinges". Liefst als smurfen-bazin en brilsmurf in de buurt staan. Zodat we allemaal héél geïnteresseerd kunnen kijken om te weten wat hij nodig heeft.
Gegarandeerd lol.

Want den boekhouder woont volgens mij nog bij zijn mama en ik zou niet durven wedden dat het groen al van achter zijn oren is. Bovendien is't nen echten stereotiepen-drogen-doodsaaien-flauwe-moppen boekhouder. Die het niet leuk vindt als een gescheiden madam, die er geen geheim van maakt geen lief te hebben, zegt dat ze genen boekhouder nodig heeft als er Duracell in huis is.

Hij kan dus niet met onze moppen lachen.
Als hij ze al doorheeft.
Wij wel.
Want een mens moet toch met weinig content zijn tijdens een saaie kantoordag ;-)

(En ik heb begod geen idee van waar die afkorting komt... Grote Smurf zal met andere dingen aan zijn hoofd gezeten hebben toen hij een overzicht van openstaande prestaties een term moest geven zeker?)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zolang je maar met jezelf kan lachen, zit nog alles snor.
(Dat motto hanteer ik toch)

Anoniem zei

Ge daalt vanaf vandaag toch een beetje in mijn achting zenne. Ik lees uwe blog graag, en ik weet dat boekhouders als saai gezien worden, maar toch...
Ik voel mij lichtjes op m'n tenen getrapt. Ik zal mijzelf maar zien als de uitzondering die de regel bevestigd.
Ah ja, en WIP is Work in Progress