zondag 17 februari 2008

Dit weekend

*heb ik op vrijdagavond meer dan een uur in de kou op de speelplaats gestaan om naar Mars en Saturnus te kijken.
*was Jongste voor één keer op tijd in de muziekles
*ben ik mijn zoveelste usb-stick gaan kopen (ik slaag er blijkbaar als enigste in om die om zeep te helpen)
*hebben mijn spruiten in Mediamarkt toch weer hun goesting gekregen
*zijn ze wel de rest van het WE zoet geweest met hun Sims-spel
*heb ik héél hard nagedacht wat voor foto's ik voor de opdracht van dinsdag zou maken
*ben ik tot de vaststelling gekomen dat die opdracht niet zo simpel is
*heb ik sushi gemaakt
*ben ik tot na 10u in mijn bed blijven liggen
*dat was om nog meer na te denken over mijn foto-opdracht
*ben ik in mijn bad blijven liggen tot ik helemaal verschrompeld was
*heb ik de haren op mijn benen moeten trimmen voor ik ze kon epileren (yup, 't is erg gesteld...)
*ben ik voor Piet Snot met Oudste tot aan de KSJ gereden
*waren wij blijkbaar weer degenen die niet verwittigd waren dat er geen vergadering was
*heb ik sushi gemaakt (tweede keer)
*sta ik daarom (voor de tijd da't duurt) met stip op één van de super-mama-lijst
*heb ik dus eigenlijk niks gedaan
*en had met twee dagen toch niet genoeg tijd om dat niks te doen ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Niks gedaan? Je hebt vanalles gedaan, de hele lijst is het bewijs! Misschien geen 'huishoudelijke taken', but who cares? Enne, je hebt sushi gemaakt... ooooo, jammie, heerlijk!!

Groetjes,

Anoniem zei

Je hebt meer gedaan dan ik ! Dus terecht op de 1e plaats van de super-mama-lijst. Verder dan de voetbalmatch van zoon bijwonen ben ik niet geraakt. Prettige werkweek alvast...

Anoniem zei

Ha! Ik ben ook een krak in het nietsdoen!

Anoniem zei

Mhhh als dat nietsdoen is....dan ken ik er ook een paar...maar ik hou wel van NIETS doen !!
Zelf sushi maken..pffff zet es eenr receptje in je blog...ik hou er van..maar maak het NOOIT zelf ;)

Groetjes Ellie