zondag 4 november 2007

Gezocht

Ik zoek een braaf seuteken.
Maar ze moet wel aan "enkele" criteria voldoen.

  • Koken (ook in't weekend en als ze geen goesting heeft). Bereid zijn kilo's bonen te kuisen en blancheren als die uit de moestuin komen.
  • Rond de 40 (-3/+3) zijn. (Gisteren tot de vaststelling gekomen dat dit toch een "speciale" leeftijd blijkt...LOL)
  • De krant en pantoffels brengen als de man des huizes thuiskomt ('t Moet een braaf seuteken zijn voor iets....)
  • Met de tent op reis willen gaan.
  • Niet te veel tegenstribbelen en iemand anders ook een keer een discussie laten winnen.
  • Geen gat in haar hand hebben.
  • Nen décolleté is niet noodzakelijk.
  • Niet teveel naar soaps kijken.
't Is niet voor mij.
Ook niet voor de man uit de Koekoekstraat in Melle.

Maar wel voor de brave meneer die het gisteren heeft aangedurfd om met mij op stap te gaan.
Hij mag uiteraard altijd criteria toevoegen.

Als hij nog tegen mij spreekt tenminste.... ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

-De vuilbakken buitenzetten
-Sokken stoppen tot een gat in de nacht
Maar vooral:
-Niet lachen met nen ouwen mensch...

Ik spreek niet meer tegen uw décolleté. Nah!

Anoniem zei

Is hijn iet in de war met de beschrijving van z'n moeder?!

Blue zei

Mijn grootmoeder zou gezegd hebben "die kan er zich beter eentje bakken " :-)

Anoniem zei

Postorderbruidje een optie ??
Ze de taal niet leren, spreken ze ook niet tegen !!!

LOL

Sandrissimo zei

't Was toch de moppersmurf niet, waar je mee op pad was?
;-)