donderdag 14 juni 2007

Moe

Een zieke Oudste, drie slapeloze nachten op rij en het ge-heen-en-weer in mijn hoofd hebben ervoor gezorgd dat ik doodop ben. Geen fut, geen energie en bijna te moe om te slapen.

Oudste is al sinds maandag ziek en elke dag denk ik dat ze erdoor komt, tot het 's nachts weer erger wordt. Vooraal de koorts is dan een probleem. Deze nacht wou ze mij iets vertellen en kreeg niks zinnigs gezegd. Dan weet ik ook al hoe laat het is, geen thermometer voor nodig.
Koorstwerende siroop hield het arme kind pas na de derde poging binnen, dus heb ik haar zoveel mogelijk afgekoeld met koude washandjes.

Als ik dan wat later weer in mijn bed kruip, wil het slapen ook niet echt lukken. Ik kan 's nachts ongeloofelijk goed in rondekens denken. Altijd maar verder en verder zonder ergens deftig uit te komen.

Straks naar de dokter, hopen dat Oudste toch vlug beter wordt en we vannacht wat slapen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Pff en dan sta je er toch alleen voor. Respect Sabine, dat je het toch allemaal maar trekt en logisch dat je ook eens moe bent!!

Sabine zei

@Wendy: grappig dat net jij spreekt over respect ivm wat ik moet doen, terwijl iedereen vol bewondering staat voor hoe jij zelf doorgaat!