vrijdag 13 april 2007

To do-lijst

Ik had voor deze drie kinderloze dagen een hele 'to do' lijst. En tot vandaag is er al één ding gedaan...oeps.

Ik ging de achterstand met de strijk wegwerken, want zolang ik niet één keer alles gestreken krijg, blijft er altijd wel strijk over.
Ik zou eindelijk de gordijnen in de kamer van mij jongste afmaken en er hangt ...1 paneel.
Ik ging een keer echt 'grote kuis' houden.
Mijn tweede poging bij de douane om mijn auto in te voeren stond ook op het programma.
Kleren sorteren, dingen naar zolder brengen en de garage opruimen.

Wat ik dan wel gedaan heb?

Mijn Excel cursus afgewerkt (Hoera!!), nu nog de module met de oefeningen. Gelezen, op teras gezeten met een glas wijn, heeeeeel lang geslapen, zonder gestoord te worden in bad liggen 'weken', met een tas koffie blogs gelezen, geprutst met de communiefoto's om een kaartje te maken, restjes uit de koelkast gegeten...
Ik ben de voorbije twee dagen mijn huis niet uitgekomen en vind dat zelfs niet erg.

Morgen ga ik met mijn zus shoppen.
Van de kilo's die er deze zomer afgegaan zijn, zijn er maar 2 terug gekomen, waardoor mijn kleren allemaal bijna twee maten te groot zijn. Ik heb een paar basistukken nodig en hoop die hier voor een fijnere prijs te krijgen.

En als ik niks vind, dan zijn we toch 'ne keer weggeweest'.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lekker he, van die luierdagjes. Ik kan me voorstellen als je kinderen hebt, er niet echt vaak aan toekomt. En eeuuuhhh ik hoop ook dat mijn zomerkleren 2 maten te groot zijn...lekker hoor shoppen !!