zaterdag 23 december 2006

Deadline

Hij is er toch weer in geslaagd mijn goede week te verpesten.

Toen hij deze middag met de kinderen sprak, bleek dat hij deze week hun cavia's niet zou meehebben zoals beloofd, maar niet wou vertellen waarom. Ik wist natuurlijk onmiddellijk wat er aan de hand was. Hij zei dat hij er niet over wou praten waar de kinderen bij waren en het mij alleen zou vertellen. Ja, hallo!!! Dat zal wel, en ik het weer mogen oplossen zeker?
Na lang aandringen heeft hij dan toegegeven dat ze dood zijn, maar het is ABSOLUUT niet zijn schuld! Hij heeft geen FLAUW idee wat er zou kunnen zijn gebeurd, want hij heeft er ZOOOO GOED voor gezorgd.
Voor de verandering weer twee hysterisch huilende kinderen.

Hij beweerde zelfs tegen mij nog dat hij ze om de twee dagen eten ging geven. Meenemen naar het appartment van 'super-veel-beter-dan-mij-lief' heeft hij zogezegd niet gedaan, omdat zij al een kat heeft? Huh??? Ik heb nog nooit gehoord van een kat die cavia's zou eten, maar allé.
En van die om de twee dagen eten geven geloof ik geen snars. Toen ik daar onverwacht in september toekwam, hadden ze geen eten en was er zelfs niks in huis om ze te geven. Volgens onze poetsvrouw was dit ook niet de eerste keer...
Trouwens, als hij dan toch om de 2 dagen in het huis kwam, bij de pc, waarom had hij dan niet meer dan 1 keer per week contact met de kinderen via msn???

Ik was RAZEND. Heb hem verweten dat hij zelfs dat niet voor de kinderen kon doen, terwijl ik het hem meerdere keren gevraagd heb om toch alstublieft voor die beesten te zorgen. Ik was zo kwaad, dat ik zelf zat te janken. Ik heb hem ook gezegd dat hij een egocentrische kl**tz*k is.

En toen....toen heeft hij mij gezegd dat hij een 'deadline' gaat stellen aan 'mijn gedrag'. Hij heeft er blijkbaar genoeg van dat ik mijn frustraties op hem uitwerk en hem zeg wat ik van hem vind. Het moet nu gedaan zijn, ik heb blijkbaar tijd genoeg gehad.
Jahaaa.... hij is er wel de oorzaak van, van het hele gedoe. Ah neen!! Zijn gedrag ligt aan de manier waarop ik hem behandel, hij heeft toch wel al elke maand voor ons betaald zeker???

Voilà. Dat weet ik ook al weer. Hij mag doen wat hij wil en ik moet zwijgen, want hij betaalt.

Sofie en Katrien hebben (alweer) de grootste miserie over zich gekregen en geluisterd naar mijn geraas. Tegen dat ik met een andere vriendin aan de lijn hing, ging het alweer beter en kon ik alweer wat lachen.

Ik weiger om hem mijn Kerst te laten verpesten.
Tegen de kinderen heb ik heel eerlijk gezegd dat ik 'denk' dat hij er niet goed voor gezorgd heeft en ik daar heel kwaad om ben. En dat ze in het nieuwe huis ook een nieuw huisdier mogen hebben.


En nu.. ben ik mijn frustratie kwijt, ga ik een glas wijn drinken en niet aan diene vent denken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Groot gelijk. En als je wil, zoek ik wel met mijn zoetekes achter een super-lief huisdier (een poezeke misschien ???) dat lekker bij je meiden komt liggen en lekker spint en met de staart in de lucht komt aangelopen als je binnenkomt... En Guy ???? Die kan de pot op. Letterlijk, en dan ... doortrekken die handel !!!
Een heerlijke kerst gewenst aan jullie allemaal !!!
p.s. bel me eens wanneer AS eens kan komen logeren!
Geertrui

@nn zei

Goed zo.
Je kunt ze ook troosten door de meisjes te laten weten dat cavia's door de band zo al niet lang leven, soms is 1 jaar al erg lang voor die diertjes, het is nog waar ook.
Wij hebben een hamstertje, is ook erg lief en zacht. Het hokje moet ook niet zo groot zijn, wij hebben zo'n superleuk met felle kleurtjes en een buis om door te kruipen en het slaapcompartimentje zit in het dak en kan appart open. Heel erg leuk omdat hamstertjes nu eenmaal overdag slapen en zo kunnen ze hun huisdiertje toch heel de dag zien.
Nieuw huis, nieuw begin, nieuw huisdiertje.
Merry Christmas!

Anoniem zei

Groot gelijk, lekker glas wijn nemen en een nieuw huisdier komt er gewoon. Daar gaan jullie wel heel goed voor zorgen en laat 'meneer' maar schuiven.
Fijne feestdagen!