vrijdag 17 november 2006

Moe

Ik ben het zo moe, kan niet meer, heb geen energie meer.

Ik zou zo graag een idee hebben van waar ik met mijn leven naartoe moet. Nu zie ik echt niks.
Ik probeer wel. Trek me op aan elk klein lichtpuntje, maar dat duurt vaak niet lang.

Het feit dat hij ginder zit en gezellig zijn leventje leidt met super-veel-beter-dan-mij lief, fijn op romantisch weekend gaat, één keer per week (als hij tijd en goesting heeft) 20 min met de kinderen spreekt en zich verder absoluut van niks iets aantrekt, terwijl ik hier alle ellende mag opkuisen, doet er ook geen goed aan. De hele situatie is zo verdomd onrechtvaardig.
Ik ben strontjaloers op mijn vriendinnen die met hun gezin hun leuke expatleven verder zetten. Ze mogen mij nog zo vertellen dat het ook niet allemaal rozegeur en maneschijn is. Ik wil onmiddellijk mijn miserie ruilen. Zij hebben tenminste een leven.

Ik kan alleen maar hopen dat ik morgen voor één keertje wat geluk heb en het huis kan huren. Anders weet ik echt niet hoe ik de volgende weken moet doorkomen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik doe mijn pij aan, laat 500 kaarsjes branden, doe heel veel schietgebedjes en hoop dat het morgen voor jou allemaal in orde komt... Have faith ... Geertrui

Anoniem zei

"Hij" komt morgen??? Moet ik hem op zijn "muil" komen slaan? Natuurlijk pas nadat "Hij" ervoor gezorgd heeft dat ge dat huis kunt huren. En anders gaan we volgende week samen naar een voodoo meesteres en laten hem vervloeken tot veel jeuk en korte armpjes. Weet dat ik aan u denk en met u inzit, ook al denk ik dat het ooit beter zal worden, maar..... WANNEER..... WANNEER?!?!?!?!

Anoniem zei

Ik duim mee voor jou voor:
- een goed resultaat morgen en een "fijne" performance
- een huurcontract ondertekend
- leuke vooruitzichten oa een spoedige verhuis
- een toffe stek voor 3 toffe meiden
- meer energie en lichtpuntjes
- meer, véél sjans en couragie.

(voor hem: malsjans, afgevroren ledematen, zijn lief dat het afbolt, een slechte advocaat, elke dag een dzjoef op zijn muil)

xCindy

@nn zei

Ik stuur je veel positieve krachten van aan de andere kant van de wereld tot bij jou.
Het worden vast nog heel erg moeilijke maanden, maar je moet toch verder niet, met of zonder energie. En wordt dit huis dan niets, dan ligt er vast wel iets anders op jou te wachten, iets beters, dat zul je wel zien. Alles heeft zijn positieve kanten, de grootste miserie ook, maar dat zien we jammer genoeg pas achteraf.

Anoniem zei

Hang in There Sabine. Ook ik duim voor je.
Er is trouwens niks mis mee dat je er gewoon kapot van bent en dat hij dat een keertje ziet.