donderdag 7 december 2006

Wachten...

...op iets dat iemand anders voor mij moet regelen. Ik ben er absoluut niet goed in. Ik regel het veel liever zelf, dan weet ik tenminste wanneer het in orde komt en hoe alles afgesproken is.

Hij weet al maanden dat hij de verhuis zal moeten regelen, maar heeft er nog niets voor gedaan. Dus twee weken nadat ik eindelijk een huis gevonden heb, sta ik nog geen stap dichter bij de eigenlijke verhuis.
Hij moet eerst nog op 'het werk' laten weten dat we gescheiden zijn. Want daar weten ze nog van niks. Juist ja.

Ze hebben écht niet gezien dat hij al maanden geen trouwring meer draagt en dat ik of de kinderen nooit meer op kantoor komen. Het is NIEMAND opgevallen dat hij opeens een baard en andere (afschuwelijke, maar allé...) haarsnit heeft. HELEMAAL NIEMAND ziet dat hij nu wel aan sport doet en vermagerd is en zich helemaal anders kleedt. Nee hoor!! Natuurlijk niet!!! Zijn team bestaat voor ongeveer 80% uit vrouwen en die hebben daar HELEMAAL geen oog voor, die zijn ABSOLUUT blind voor die dingen.

Het ergste is dat hij dat zelf ook echt gelooft. Erg gewoon. Zijn commentaar daarop is, dat het niet is omdat mij zo'n dingen onmiddellijk opvallen, dat dit bij alle vrouwen zo is. Hmmm. Toont aan hoeveel hij van vrouwen begrijpt. Niet bijster veel dus.

Dus moet ik wachten.
Gisteren heeft hij (eindelijk) de personeelsdienst in Brussel ingelicht. Die moeten nu op hun beurt de expat-dienst in Parijs op de hoogte brengen, dan kunnen die een dossier openen. Als zij klaar zijn, zullen ze zijn kantoor inlichten en dan mag zijn assistente de verhuisfirma's contacteren om te zien wanneer die nog eventueel even tijd hebben.
Maar hij heeft er wel bijgezegd dat het 'prioritair' is!! Dat zou ook de eerste keer zijn dat ze daarvan onder de indruk zijn. Dat hij beter de hele molen al wat vroeger in gang had gezet, komt blijkbaar niet in hem op...

Zucht.

Ben benieuwd wanneer ik eindelijk mijn spullen zal hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben je wel zeker dat hij voor een farmaceutisch bedrijf werkt ? Of runt hij de afdeling braille voor blinden ? Komaan, zeg ! Nu zijn mannen wel vaker diegenen die vrij laat dingen bemerken in het gedrag van anderen (behalve als dat gedrag komt van een man die duidelijk heel erg geïnteresseerd is in z'n eigen vrouw, dan zijn ze verdorie hééél snel !!) maar wij vrouwen zijn daar snel in (tenzij het gebeurt bij onze eigen man, onnozelaars die we zijn ...!). Geef hem op z'n donder, eis je spullen, denoods brengt hij ze zelf, met stationwagon en "remorque" hahaha !!!Geertrui

Anoniem zei

Grrrr inderdaad hopeloos. Is die soms ook al in de "peno-pauze" of hoe nomene ze een mannelijke midlife crisis.
K'zou ook tot enige spoed manen en anders huurt hij maar alvast een verhuiswagen. Schiet hij de boel maar voor en verhaalt hij het later op de zaak. Jij kan toch niet in een leeg huis gaan zitten.

Kun je niet ook zelf contact opnemen met die expatdienst?